Heeft u met spoed een aanvraag, storing of opzegging die verwerkt moet worden? Dat is mogelijk bij Alerta. Wij begrijpen dat sommige situaties geen uitstel dulden. Daarom bieden wij de mogelijkheid om opdrachten met spoed uit te voeren.
Let op: Aan een spoedopdracht zijn extra kosten verbonden. Deze spoedkosten worden aan u doorberekend.
Wilt u weten wat de exacte spoedkosten zijn? Bekijk de tarieflijst of neem telefonisch contact op met Alerta via 074 - 255 00 80. Onze medewerkers informeren u graag over de actuele tarieven.
Voorwaarden voor spoedopdrachten
Hieronder vindt u de voorwaarden die van toepassing zijn bij het uitvoeren van spoedopdrachten:
Opdracht
|
Personenalarmering
|
Woningtoegang
|
Aanvraag
|
- Een spoedopdracht wordt op werkdagen binnen 24 uur verwerkt na akkoord van de aanvraag.
- Bij professionele zorgopvolging is vooraf toestemming van de zorgorganisatie nodig. Alvast gebruikmaken van het alarm? Regel dan de zorgopvolging eerst met uw eigen contactpersonen. Maak zelf afspraken over toegang tot de woning.
|
- Een spoedopdracht wordt op werkdagen binnen 24 uur verwerkt.
- Bij installatie moet er een reservesleutel van de voordeur aanwezig zijn.
|
Storing
|
- Een spoedopdracht wordt op werkdagen binnen 24 uur verwerkt.
- Buiten kantoortijd kan, uitsluitend op afspraak, een vervangend apparaat worden opgehaald in Hengelo.
|
- Een spoedopdracht wordt op werkdagen binnen 24 uur verwerkt.
|
Opzegging
|
- Een spoedopdracht wordt op werkdagen binnen 24 uur verwerkt.
|
- Een spoedopdracht wordt op werkdagen binnen 24 uur verwerkt.
|