Verpleegkundig centralist

Als verpleegkundig centralist ben jij het aanspreekpunt voor diverse zorgorganisaties. Hulp- en zorgvragen kun je interpreteren en analyseren en komt zo tot een verpleegkundige diagnose. Zo zorg jij dat de juiste zorg op de juiste plek en op het juiste moment wordt ingezet

Wie is Alerta? 
Alerta is de Meld & Zorg Centrale voor meerdere (zorg)organisaties in Twente. De zorg in Nederland is aan het veranderen en vraagt om andere oplossingen. Alerta is koploper op het gebied van zorg op afstand en innovaties in de zorg. Hierbij moet je denken aan beeldzorg, monitoring, personenalarmering, woningtoegang, medicatiebegeleiding op afstand en dubbele medicatiecontrole. We streven ernaar om mensen zo lang mogelijk zelfstandig en veilig thuis te laten wonen. Daarnaast ondersteunen we zorgorganisaties met het signaleren, interpreteren en reageren op cliëntdata. Wij verlenen zorg op afstand, 24/7 voor cliënten, zorgprofessionals en zorgorganisaties. 

Als Verpleegkundig centralist ga je onderdeel uitmaken van een fijn team van zo’n 60 collega’s. Alerta is al 25 jaar actief in de meld & zorgcentrale branche en is in korte tijd hard gegroeid. Voor meer dan 18 organisaties leveren we telefonisch bereikbaarheid en/ of zorg op afstand. Alerta is continue in ontwikkeling en dit zorgt voor veel perspectief en uitdaging voor jou. 


Wat krijg je ervoor terug? 
Je komt te werken in een ambitieuze en hardwerkende afdeling die volop in ontwikkeling is met leuke collega’s. Naast een prettige werksfeer en mooie werkplek bieden we jou het volgende:  

  • Een 24 uurs contract voor bepaalde tijd met uitzicht op een vaste aanstelling
  • Een salaris conform CAO VVT FWG 45
  • Een vaste eindejaarsuitkering en 8% vakantiegeld  
  • Ontwikkelingsmogelijkheden 

Functie

  • Je trieert binnenkomende zorg- en hulpvragen, stelt de verpleegkundige diagnose en komt tot een passend advies richting de client. 
  • Je reageert adequaat in noodsituaties en schakelt de juiste hulp dienst in
  • Je adviseert en informeert cliënten, klanten, organisaties en relaties
  • Je verricht diverse administratieve werkzaamheden in diverse systemen voor klanten 
  • Je bent verantwoordelijk voor de relatie met een aantal specifieke klanten


Functie - eisen 

  • Een diploma Verpleegkundige niveau 4 of 5 BIG geregistreerd
  • Een prettige telefoonstem en goede spreek- en luistervaardigheid
  • Je bent klantgericht, resultaatgericht en kwaliteitsgericht
  • Je hebt het talent om goed te werken in een hectische omgeving 
  • Je hebt een 24 uurs mentaliteit i.v.m. het verrichten van onregelmatige diensten

Waar ben jij sterk in? 

  • Je weet goed het overzicht te houden, kunt snel schakelen en bent stressbestendig 
  • Je hebt kennis en ervaring met innovaties in de zorg (processen) en bent computervaardig
  • Je bent leergierig, open en breed geïnteresseerd 
  • Je communicatieve, sociale en schriftelijke vaardigheden zijn goed 
  • Je denkt in oplossingen en bent proactief ingesteld 

Interesse?
Ben je geïnteresseerd na het lezen van deze vacature? Reageer dan snel!

Mail voor 20 oktober 2020 je motivatie voorzien van CV naar h.crans@alerta.nl. De gesprekken vinden plaats op donderdag 22 oktober 2020. Wij zijn verplicht een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) in het personeelsdossier op te nemen. Voor vragen kun je mailen naar Herma Crans.
 

Centralist

Als centralist ben jij het eerste aanspreekpunt voor diverse zorgorganisaties. Je analyseert en beoordeelt binnenkomende hulp- en zorgvragen en schakelt de juiste verantwoordelijke- of hulpdienst in. Zo zorg jij dat de juiste zorg op de juiste plek en op het juiste moment wordt ingezet.


Wie is Alerta? 
Alerta is de Meld & Zorg Centrale voor meerdere (zorg)organisaties in Twente. De zorg in Nederland is aan het veranderen en vraagt om andere oplossingen. Alerta is koploper op het gebied van zorg op afstand en innovaties in de zorg. Hierbij moet je denken aan beeldzorg, monitoring, personenalarmering, woningtoegang, medicatiebegeleiding op afstand en dubbele medicatiecontrole. We streven ernaar om mensen zo lang mogelijk zelfstandig en veilig thuis te laten wonen. Daarnaast ondersteunen we zorgorganisaties met het signaleren, interpreteren en reageren op cliëntdata. Wij verlenen zorg op afstand, 24/7 voor cliënten, zorgprofessionals en zorgorganisaties. 

Als centralist ga je onderdeel uitmaken van een fijn team van zo’n 60 collega’s. Alerta is al 25 jaar actief in de meld & zorgcentrale branche en is in korte tijd hard gegroeid. Voor meer dan 18 organisaties leveren we telefonisch bereikbaarheid en/ of zorg op afstand. Alerta is continue in ontwikkeling en dit zorgt voor veel perspectief en uitdaging voor jou. 


Wat krijg je ervoor terug?
Je komt te werken in een ambitieuze en hardwerkende afdeling die volop in ontwikkeling is met leuke collega’s. Naast een prettige werksfeer en mooie werkplek bieden we jou het volgende:  

  •  Een 20 uurs contract voor bepaalde tijd met uitzicht op een vaste aanstelling
  • Een salaris conform CAO VVT FWG 40
  • Een vaste eindejaarsuitkering en 8% vakantiegeld 
  • Ontwikkelingsmogelijkheden 


Functie

  • Je bent het eerste aanspreekpunt voor diverse  (zorg)organisaties en analyseert de binnenkomende (telefonische) hulp- en zorgvraag.  
  • Je reageert adequaat bij calamiteiten
  • Je adviseert en informeert cliënten, klanten, organisaties en relaties
  • Je verricht diverse administratieve werkzaamheden in diverse systemen voor klanten 
  • Je bent verantwoordelijk voor de relatie met een aantal specifieke klanten


Functie - eisen 

  • Kennis op MBO-4 niveau is vereist 
  • Ervaring in een callcenter is een pré
  • Een prettige telefoonstem en goede spreek- en luistervaardigheid
  • Je bent klantgericht, resultaatgericht en kwaliteitsgericht 
  • Je hebt een talent om goed te werken in een hectische omgeving
  • Je hebt een 24 uurs mentaliteit i.v.m. het verrichten van onregelmatige diensten 

Waar ben jij sterk in? 

  • Je weet goed het overzicht te houden, kunt snel schakelen en bent stressbestendig 
  • Je bent computervaardig
  • Je kunt zelfstandig werken 
  • Je communicatieve, sociale en schriftelijke vaardigheden zijn goed 
  • Je denkt in oplossingen en bent proactief ingesteld 

Interesse?

Ben je geïnteresseerd na het lezen van deze vacature? Reageer dan snel!

Mail voor 20 oktober 2020 je motivatie voorzien van CV naar h.crans@alerta.nl. De gesprekken vinden plaats op vrijdag 23 oktober 2020. Wij zijn verplicht een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) in het personeelsdossier op te nemen. Voor vragen kun je mailen naar Herma Crans.