Klanten geven personenalarmering Alerta een 8,4

Klanten geven ons een 8,4! Een mooi resultaat van het klanttevredenheidsonderzoek van Alerta onder klanten met personenalarmering. Met dit uitstekende rapportcijfer scoort Alerta boven de norm.

Neem contact met ons op

Wij vertellen u graag hoe wij u ondersteunen met zorg op afstand.

Bel 074 255 00 80

Deel deze pagina

Klanten werd gevraagd naar hun ervaringen met het personenalarmering. De telefonische bereikbaarheid van Alerta wordt door 78% beoordeeld als ‘goed’ tot ‘uitstekend’. Ook hoe de klant na het drukken op de alarmknop te woord wordt gestaan door Alerta wordt door 81% als ‘goed’ tot ‘uitstekend’ ervaren.

In het tevredenheidsonderzoek kan de klant zijn waardering aangeven met betrekking tot de volgende onderwerpen:

  • Kwaliteit van de dienstverlening en de gesprekken
  • Deskundigheid van de medewerker van Alerta
  • Prijs-kwaliteitverhouding van de dienst personenalarmering

Bij het onderzoek worden de normen van het landelijk ketenkeurmerk personenalarmering aangehouden. Alerta voldoet aan de kwaliteitseisen voor de rol van aanbieder en zorgcentrale

‘Een veilig gevoel’

Klanten geven aan dat het gebruik van een persoonsalarm een rustig en veilig gevoel geeft. Met personenalarmering kan iemand die hulp nodig heeft met een druk op de alarmknop om de pols, hals of op het alarmapparaat een melding maken. Er komt een spreekluisterverbinding tot stand met een deskundige medewerker van Alerta Meld & Zorg centrale. De medewerker van Alerta schakelt direct de juiste zorgverlening in. Alerta is 24/7 bereikbaar en staat altijd voor u klaar.

Printen

Alerta werkt samen met

 

Vitaal Twente Vilans Twentse Zorgacademie Secuvita Infoland Enovation vcare ZorgAccent Carintreggeland TMZ